اخبار و مصاحبه
شماره : 34136
۱۳:۴۳ ۱۴۰۱/۸/۶
یادداشتی از اسدالله سرافراز/ فعال فرهنگی
اسدالله سرافراز؛ دزفول شخصیت بزرگی را از دست داد

  او نیز گذشت از این گذرگاهو آن کیست که نگذرد از این راهدکتر علیرضا صدرا نیز روی در نقاب خاک کشید و آسمانی شد.او را از آغاز دوران نمایندگی مجلس چهارم می شناختم شخصیتی فهیم و فروتن و توسعه اندیش داشت و همواره در فکر آینده ی بهتر و پیشرفت و تعالی دزفول بود.نگاه بلند و ملی او ، روحیه مردمی و فروتن ...

  او نیز گذشت از این گذرگاه

و آن کیست که نگذرد از این راه


دکتر علیرضا صدرا نیز روی در نقاب خاک کشید و آسمانی شد.
او را از آغاز دوران نمایندگی مجلس چهارم می شناختم شخصیتی فهیم و فروتن و توسعه اندیش داشت و همواره در فکر آینده ی بهتر و پیشرفت و تعالی دزفول بود.
نگاه بلند و ملی او ، روحیه مردمی و فروتنانه او ، تعامل سازنده با تمام گروه ها و جریان های فکری از او شخصیتی بسیار موجه و دوست داشتنی ساخته بود.
دکتر صدرا از چهره های کم مانندی بود که با ذهنی گشوده و آغوشی باز با هر دیگری برخورد لطیف و گرمی داشت و با رواداری و احترام ، اندیشه های متفاوت و متکثر را برسمیت می شناخت.
صدرا اهل گفتگو بود در کلام و کردارش گوهر صداقت و خلوص تجلی بارزی داشت.
به ظرفیت های علمی و سرمایه های فرهنگی دزفول بسیار باورمند بود و توسعه شهرستان را در سایه همدلی و هم پذیری همه ی نیرو ها و جریان های دلسوز می دانست.
دکتر صدرا اگرچه به خاطر اشتغال در دانشگاه تهران در پایتخت می زیست اما هرگز مردم شهرش را فراموش نکرد.
او شخصیتی علمی و منشی اخلاقی داشت و با زندگی ساده و سالم هرگز گرفتار قدرت و ثروت نگردید.
مردم دزفول بواقع انسانی بزرگ و چهره ای فرهیخته و محبوب را از دست دادند و البته خاطره و خدمات ارزشمند او همیشه بیادماندنی خواهد بود.
خداوند روح این مومن وارسته را مشمول الطاف خود گرداند و به بازماندگان و دوستانش صبر و آرامش عطا نماید.

©2023 . All Rights Reserved